TriHyBus - bus s palivovym clankem + LiIon + supercap
Michal Gregor
a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Duben 29 15:55:49 CEST 2013
Jediny pouzitelny elektro bus uz po nasich mestech jezdi - trolejbus.
(Nechapu ze jsou mestsi radni tak hloupi a dodnes neprisli na
to ze baterky do jednohu elektro autobusu stoji totez co par stovek metru
troleji.)
Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 29, 2013 3:16 PM
Subject: Re: TriHyBus - bus s palivovym clankem + LiIon + supercap
No prave ze asi ma. Jsem ted jenom na mobilu a tak nemam moc moznost
to poradne prozkoumat, ale docela me to nabudilo udelat rekognoskaci
soucastneho stavu na poli supercapu.
Kdyz jsem se o to zajimal pred par lety, tak tam byla takova nesmyslna
cisla,
jako max. pocet cyklu nabiti/vybiti v jednotkach tisic, coz mi pripadalo
dost
nepouzitelne.
PL
*************************************
From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 29, 2013 2:26 PM
Subject: Re: TriHyBus - bus s palivovym clankem + LiIon + supercap
On Mon, 29 Apr 2013, Vláďa Anděl wrote:
> Hezké. Ale problémy bych viděl s omezenou životností jak toho supercapu,
> tak
> i té baterie. To asi taky dost zvedne provozní náklady.
Ty kapacitory maji taky nejaky vyznamne maly pocet nabijecich cyklu ?
Myslel jsem ze tam prave resi tenhle problem baterek.
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list