Zavada mycky AEG Favorit

Neděle Duben 28 21:13:49 CEST 2013

Tyjo, tak to mam fakt smulu. Vase deska vypada, jako bych z te moji sundal
prave to vypalene :-)

Nicmene kdyby muj pokus o opravu nevysel, tak bych Vas pak o ni poprosil.
Jestli totiz ta mycka neskoncila na zavadu elektroniky, tak by se pak mozna
dala naopak tahle deska doplnit o ty chybejici soucastky (z te me).

David Obdrzalek