Zavada mycky AEG Favorit

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Duben 27 11:26:14 CEST 2013

"3. V podstate krucialni otazkou zustava, proc to cele bouchlo. Voda do toho

nezatekla, jedine dva elektrolyty vypadaji OK (bez vyndani je neumim zmerit
ale
nafoukle nejsou ani trochu). Vypada to, ze vsechno vyhorele je na ceste
rizeni
vysouseciho vetraku, ale ten normalne vetral az do chvile, kdy se na
displeji
objevila 0 tj. konec cyklu, kdy to bouchlo. Takze fakt nevim.

Asi by se dala koupit cela krabicka s touhle deskou a tlacitky, ale stoji
pres
3000, nova mycka jeste vic, pricemz tahle ma ostatni vnitrnosti zatim OK,
netece a az do vcera myla jak mela. Uvitam tedy kazdou radu...

David Obdrzalek
"
Jen  bych chtěl upozornit, že sice ten plošnák není stejný jako v AEG co
jsem opravoval,

protavené kontakty u relé, nicméně kdyby jste ho chtěl koupit tak nevím jak
u toho

co máte na fotce, ale co jsem měl já tak byl univerzální asi přes pět myček,
a bylo by

nutné mít servisní nějaké programovadlo, a nastavit nebo nahrát správný sw,
takže

by se muselo asi přes autrozovaný servi.......

Zdeněk Aster