Bezpecnostni transformator

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Duben 26 12:11:43 CEST 2013

Hi,
jsou prave na zarizeni tridy II plus specifikace vystupniho obvodu. Tj.
normalni testlab podle EN60950 na bezpecnost (+ EMC 61000-6-x podle urceni
prostredi).
Vzdyt sis prave odpovedel sam, pokud to postavis a prozenes zkouskama, tak
je to O.K., ma to papiry od Tebe. Pokud to koupis, tak je to v podstate
cerna skrinka a ta pokud nemá prislusne papiry tak je proste nema. Pochybuji
ze si nekdo riskne na to ty papiry vystavit na sebe, kdyz dalsi kus muze byt
zcela jiny.
zarizeni ma "papiry". Nejsou "papiry" není SELV ale jen FELV.

Radek (benedikt2hw.cz)