WPA2 wifi Free

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Středa Duben 24 11:56:03 CEST 2013

Porovnají se bez problémů, ale sníží se propustnost sítě na straně free
určitě na 1/2 a více. Novější routery mají i možnost automatického zapnutí
a vypnutí wifi na urcitou dobu nebo jen tlacítkem na skříňce. Mám zato že
to je např. WELL WRC5000

JL

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/