Vakuovy stul a srovnani cuprextitu

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Duben 23 22:09:05 CEST 2013

Nic se rozkrajovat nemusí.
Ono nejde o labirint, ale rastr (mřížku). Z té mřížky se pak zahradí tou
kulatou gumičkou taková část, jaká je zrovna potřeba. Nemusí to být ani
nutně obdélník, ale klidně i nepravidelný tvar.
No a do prázdných drážek uvnitř té zahrazené části se tu a tam vmáčkne
kousek toho gumového profilu.

Může to vypadat takhle nějak.
Světlá mřížka jsou prázdné drážky, silné čáry jsou orámovaná (pracovní)
oblast a v rohu, kde je vyplněný čtvereček je vstup vakua.
Vodorovné krátké silné čáry dělají tu podpěru.

H.