Vakuovy stul a srovnani cuprextitu

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Duben 23 20:55:27 CEST 2013

> Zdravím,

> Pak se vezme gumový profil, kulatý, průměr 2mm. Dá se to koupit v
> metráži. Tím profilem se zahradí potřebná oblast. Vždycky se začíná od
> jednoho rohu, kde je vpusť pro vakuum.
> Uvnitř téhle oblasti je možné zahradit zase místa, kde jsou třeba větší
> díry, aby to přes ně nepřisávalo.
> Je dobré taky uvnitř dát pár osamocených kousků gumy jako podpěru, aby
> se nedělal lavor.

> Honza

Ten lavor se nebude dělat, pokud je stůl vyrobený dost přesně a
hloubka drážek je 1.95 mm (taky jsem si oblíbil gumu průměr 2 mm :-)).
Pak funguje přesně jak vynálezce o-kroužku mínil, guma se rozplácne a
materiál si sedne přímo na stůl. Musí to být samozřejmě tvrdost gumy
70 Sh nebo ještě měkčí, 60 Sh, když se podaří sehnat.

Ales Prochaska