Nepajiva maska - zkusenosti

Úterý Duben 23 09:43:52 CEST 2013

Proc tak slozite, kdyz si ty dva prouzky uriznete, polepite folii jednou a
budete prikldat k boku tistaku dosahnete stejneho vysledku.Kdyz prouzky
nepolepite a podlozite 80g papirem, bude maska mit 100um.

Nedbal jsem varovani a take objednal zelenou 100g barvu, no nekupte to
,kdyz to ynnan  mel v akci za 99penci  i s postovnym. Jak koukam uz
zdrazil, ale me to putuje za 99penci  :-)
*
http://www.ebay.com/itm/310649918024?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

*
Martin