Nepajiva maska - zkusenosti

Radovan Augustin rado_augustin na yahoo.com
Úterý Duben 23 09:14:45 CEST 2013

Dobry den,
nepajiva maska modre barvy odrazi modrou barvu, proto je modra, ucinnost UV svetla bude asi velmi slaba.

Mam vymyslenej tenhle postup, ktery se chystam v nejblizsi dobe vyzkouset:

Pri vyrobe CU motivu na DPS se necha na dvou stranach pas CU siroky asi 1cm. Po dokonceni DPS se odstrihne.
Na tenhle pas na kraji DPS se nalepi CU pasek, napr.http://www.gme.cz/vodive-pasky/cu-paska-dps-p661-096/
CU pasek od Elchemca prodavany v GME ma tloustku s lepidlem 70um.

Potom se nepajiva maska nanese obycejnou sterkou, napr.
http://www.domacitechnika.cz/levne-jobi-sterka-japan-4ks-nerez-sterka-japan-4ks-nerez

CU pasek po stranach DPS zapezpeci tloustku nanesene nepajive masky asi 70um nad medi. Deska s nanesenou pastou se da do pece na 15 minut pri teplote 90 stupnu.
Potom se osviti UV svetlem asi deset minut. Mohou se pouzit UV zarivky z profesionalni UV lampy, napr.
http://aukro.cz/profesjonalni-uv-lampa-36w-na-vytvrzovani-gelu-b-i3172489173.html

Nepajiva maska je UV curable, to znamena ze po osvitu se redidlem smyje nepajiva maska ktera nebyla osvicena UV svetlem.

Radovan Augustin