STM32F4 LWIP rychlost

Neděle Duben 21 12:16:28 CEST 2013

Vychazel jsem z projektu, co byl kdysi poslan sem do konference
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-January/433303.html, IMHO
idealni vychozi bod, jen jsem to upravil na jiny PHY
FreeRTOS sel upgradovat na posledni verzi bez komplikaci prostym
zkopirovanim zdrojaku, v LwIP je dost revolucnich zmen a tam jsem to
zatim vzdal, to je na dlouhe zimni vecery...