STM32F4 LWIP rychlost

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Neděle Duben 21 09:35:57 CEST 2013

Někde v lwipopts.h jde nastavit max. velikost paketu. 1400B je velikost
paketu (náhoda :-) - takže by se někde měla ještě povolit fragmentace.
Ale 100% jistý si tím nejsem. Nicméně zrovna ST má pěkné PDF s návodem
na lwip. Byly tam myslím i nějaké testy rychlosti.

Add: ztrácení paketů: Nainstalujte si Wireshark a zkontrolujte, jestli
jsou pakety tam. To je naprostý základ. Je docela slušná šance, že ST
odesílat stíhá a nestíhá přijímat jen program. Ono obecně odeslat UDP
paket není problém a to i na velkých rychlostech. Obvykle je problém pak
data napřijímat (ať už v PC nebo na uP).

Jinak UDP fragmentace smysl má a to velký. Pro velké toky je problém
přijímat 1400B pakety, ale pokud je fragmentuje třeba na 14000B (10x
větší), tak u to může PC stíhat. Už jen třeba protože "callback"
fce./přerušení se bude volat 10x méně často.

Ondřej