Energetickas obestacnost? Video Re: Podnikani CEZ

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Duben 18 18:02:24 CEST 2013

Shlednout to video je ztrata 2 hodin zivota. Nicmene ti prednasejici ani ti
posluchaci nevypadaji jako typicti "perpetaci" - bez vzdelani a s poruchou
osobnosti - oni (bohuzel) spise vypadaji jako budouci zadatele o dotace z
"rozvojovych" programu EU

Zdravi Petr Kubac