[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Duben 17 09:16:03 CEST 2013

To by mohlo znamenat, ze detektor takej rusicky by
sa dal zamontovat do kazdeho policajneho, pripadne do uplne kazdeho auta
To by bol potom krasny pohlad na to, ako v ulici s rusnou premavkou
prechadza auto, na ktoreho by vsetci okolo iduci ukazovali rukou
"chytte zlodeja!!!!"

j.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jozef RAČEK
Sent: Tuesday, April 16, 2013 8:53 PM
To: HW-news
Subject: RE:[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Chlapci z TU SR sa obcas kamaratia s mytnymi chlapcami a chodia spolu po cestach... Zatial boli celkom uspesni... Nasli aj rusicky GSM/GPS v nakladnych autach (pokuty za rusicky, aj za myto), aj ukradnute, prevazane osobne auta. Len tak, na tych par km dialnic v SR, a cestach 1. triedy...

Jozef Racek, mobil

hutta.j na seznam.cz<mailto:hutta.j na seznam.cz> píše:
Jednu z realne pouzivanych rusicek GPS/GSM jsem si mohl vyzkouset. Rusicka v aute pod sedackou , telefony nemeli signal v okruhu cca 5m, dal jiz bezne fungovali i kdyz hlasili slaby signal.
U GPS  bude asi dosah mirne vetsi. Bohuzel mi nebylo dovoleno rusicku rozebrat a tak nevim jak to funguje,ale pocitam ze pujde o nejaky sirokopasmovy zdroj sumu s relativne malym vykonem. Keteho si nelze vsimnout jinak nez ze ho cilene hledate.
Nevim co ma nebo nema CTU, spis se klonim k tomu ze ma jen sit zbytecnych uredniku.
Kdyz jsme se o tom s prislusnym panem bavit tak me napadlo, proc nehledaji pri patrani po autech stejne jako nemci za valky rusicky (stvave nepratelske vysilacky) Pry se to snad i zkouselo s nejakym zarizenim na vrtulniku bez pouzsitelnych vysledku, tak to asi nebude tak jednoduche i kdyz mozna jen nejsou prachy.

Hutta