[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 16 21:22:20 CEST 2013

> hutta.j na seznam.cz píše:
> Jednu z realne pouzivanych rusicek GPS/GSM jsem si mohl vyzkouset.
> Rusicka v aute pod sedackou , telefony nemeli signal v okruhu cca 5m,
> dal jiz bezne fungovali i kdyz hlasili slaby signal.
> U GPS  bude asi dosah mirne vetsi. Bohuzel mi nebylo dovoleno rusicku
> rozebrat a tak nevim jak to funguje,ale pocitam ze pujde o nejaky
> sirokopasmovy zdroj sumu s relativne malym vykonem.

Na ruseni GPS staci obycejny oscilator presne na L1  kmitoctu, 10 mW
spolehlive znehybni GPS v okoli 50m.  Zahlti to uz tak velmi citlivy
prijimac GPS prijimac.
U jedne z radioamatérských radiostanic, která má integrovaný GPS
přijímač bývá problém - při přijmu  signálu v okolí 439MHz 5-tá
harmonická  oscilátoru zaruší GPS přijímač :-(

Tenhle přeladěný elektronkový oscilátor z radiosondy
http://www.radiomuseum.org/tubes/tube_5794.html
http://www.radiosonde.eu/RS03/RS03U04g.jpg
  na 1575,42MHz  zaruší GPS v okolí cca 1 km ... :-(