EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Úterý Duben 16 19:28:51 CEST 2013

To zni zajimave, ale to by tey vlny z magnetronu musely byt do uzce
smerovane ne? Ted jsem zrovna vyhodil jednu nefunkcni uvlnku do garaze,
ze bych udelal nejaky pokus? ;-)
(nevim co je nefunkcni, ani me nenapadlo vzit do ruky merak - jen jsem
sundal kryt, jestli neupadl nejaky konektor a jel do Makra koupit za par
cechokreditu novou...)
Kazdopadne na techle strankach http://danyk.cz/magn.html me nejvic
zaujalo vystizne varovani viz priloha: