Re: EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Duben 16 16:42:36 CEST 2013

Zdravím,
ohrožení či poškození zdraví v tzv. civilizovaných zemích nelze z mnoha
různých důvodů právně kvalifikovat  jinak než je +- již stanoveno. Hmotné a
jiné bohatství jednotlivce je bohužel odvislé od obecného bohatství té
které společnosti, ale mám pocit že se opakuju :-)
Miloš Dašek