RE: Závada monitoru

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Duben 15 21:09:14 CEST 2013

Nebo to taky bude graficky cip, ma to integrovanou grafiku nebo nejakou
"externi" od amd/nv?
Nahradni lcd se da koupit i na allibaba.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: 15. dubna 2013 20:47
To: HW-news
Subject: Závada monitoru

Dobrý den,

     právě jsem měla hovor s mámou, že jí prý zlobí počítač a neví co s tím.
Bojí se virů a pořád mluvila o kostičkách na monitoru. Pak ale poslali
obrázek
http://www.chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/Obraz140.jpeg a já
osobně si myslím, že to je kabelem mezi základní deskou a vlastní LCD
panelem. Pokud se počítač zahřeje, tak vše šlape jak má i několik hodin v
kuse. Problémy se zobrazením jsou jen a pouze při zapínání a jsou čím dál
tím déle. Potom se to ale zase srovná.

     Je můj odhad správný? A na kolik může oprava přijít v servisu?
Počítač je asi měsíc po záruce...

     Saša Svobodová