Závada monitoru

Pondělí Duben 15 20:47:20 CEST 2013

Dobrý den,

     právě jsem měla hovor s mámou, že jí prý zlobí počítač a neví co s
tím. Bojí se virů a pořád mluvila o kostičkách na monitoru. Pak ale
poslali obrázek
http://www.chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/Obraz140.jpeg a
já osobně si myslím, že to je kabelem mezi základní deskou a vlastní LCD
panelem. Pokud se počítač zahřeje, tak vše šlape jak má i několik hodin
v kuse. Problémy se zobrazením jsou jen a pouze při zapínání a jsou čím
dál tím déle. Potom se to ale zase srovná.

     Je můj odhad správný? A na kolik může oprava přijít v servisu?
Počítač je asi měsíc po záruce...

     Saša Svobodová