Ochrana I/O jak spravne resit?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 15 18:38:39 CEST 2013

 15.4.2013, 18:33:28

On snad ustanovil Prorok v Koranu, ze MCU musi byt nejdrazsi
soucastkou s nejvetsi spotrebou v celem systemu ?
Nejspis tam take budete mit nejake svorkovnice, ktere klidne mohou
stat vic nez MCU. A cele to bude v nejake krabici, ktera v nejakem
lepsim provedeni bude stat vic nez cela elektronika, a upne nejvic
bude nejspis stat cas technika kterej to pojede namontovat a ozivit.
Proste to tak je.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz