ebook Nook

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Duben 14 13:10:46 CEST 2013

Tipuju, že to bude něco podobnýho, jako když jsem bojoval se Sony PRS-300.
Češtinu to umí, ale tuším pouze v PDF, takže je to na nic. Nakonec jsem
narazil na několik alternativních firmwarů, který umí češtinu i s epub
formátem, se kterým se dá normálně pracovat.
Zkusil bych zapátrat po alternativním firmware, kam jdou nahrávat vlastní
fonty, pak by to mělo češtinu přelouskat...