ebook Nook

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Duben 14 10:59:31 CEST 2013

Tuto tečku neznám. Podle té jedné, kterou vlastním, nezáleží na tom,
jestli tam nějaká „čeština“ je nebo není, ale na tom jak jsou zdrojové
soubory kódovány.
	Používám UTF-8 a většina zdrojů je také v UTF-8 a zobrazuje se to
dobře. Některé PDB soubory jsou kódováné v zastaralém, leč bohužel pořád
překvapivě často používané zmršenině dnes již historického formátu
iso8859-2 (ano jde o cp1250).
	Zkusil bych se podívat na to, v jakém kódování je zdroj a případně jak
se dá ve čtečce přepnout kódování souboru (moje to umí). Nebo
překódovat. Jestli je rozhraní v Češtině nebo v Japonštině by dnes na
současných systémech nemělo mít vliv, ale záleží na systému a nastavení.
	Pokud jsou obě věci v souladu, tak by mohlo pomoci nainstalovat písma s
plnou podporou latinky psaných znakových sad (pro testy možno použít
písmo DeJaVu - lze volně používat a je unicode).

ced