Hromosvod

AZE aze na seznam.cz
Pátek Duben 12 00:50:15 CEST 2013

To jako že hromosvod ochrání elektroniku? Já to vidím spíš jako magnet na blesky a pokud se Vám do toho strefí, tak nepomůže ani svěcená.
aze
  Já si nedovedu představit, že bych měl barák bez hromosvodu - jen s anténou na střeše a čekal bych, kdy mi nějaký blesk zlikviduje veškerou elektroniku. Kdo si tohle nepřipouští (většina mých sousedů) žije v klidu i bez hromosvodu.
  Anděl