Hromosvod

Čtvrtek Duben 11 23:08:29 CEST 2013

Asi záleží, kdy vám dělali projekt. Je to sice na hlavu postavené, ale z
hlediska pojišťění je údajně lepší hromosvod nemít. Pokud ho nemáte,
pojišťovna vám škodu nahradí. Pokud ho máte a máte na něj revizi, jste
na tom úplně stejně. Pokud máte hromosvod bez revize (do doby než přijde
revizák, taky pokud je potřeba revizi dělat pravidelně, tak když vám
propadne), pojišťovna plnění krátí. Od jisté doby vám nejspíš projekt
bez hromosvodu neudělají. Revizák, který to i projektuje, mi říkal že
pokud má být barák bez hromosvodu, musí odůvodňovat proč tam hromosvod
nemusí být. Tak ho radši všude kreslí a má klid.
Já si nedovedu představit, že bych měl barák bez hromosvodu - jen s
anténou na střeše a čekal bych, kdy mi nějaký blesk zlikviduje veškerou
elektroniku. Kdo si tohle nepřipouští (většina mých sousedů) žije v
klidu i bez hromosvodu.
Anděl