ARM- interrupt/event

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Duben 11 22:07:20 CEST 2013

STM32F4 má implemetovánu instrukci SEV? Pokud vím, tak je to CORTEX-M4
single CPU a tam (dle dokumentace k instrukcím od ARMu jak jsem je
pochopil) SEV a párová WFE implementována jako NOP. Už jen z toho důvodu
že by CPU nemělo co probudit, tedy nic jiného než na instrukci WFI. Ale
nezkoušel jsem jen mě to zajímá.

ced