[OT] .NET jak funguje Invoke?

Středa Duben 10 15:26:22 CEST 2013

Neni mi jasne, jestli lze nejak dal ridit beh threadu ktery se pres
Invoke snazi volat metodu nejakeho objektu, ktery mezitim prestane
existovat (nebo spis zpracovavat udalosti, treba pri skonceni programu
mi to tam zustane s oblibou na veky viset...)
Delam neco blbe a existuje nejake osvedcene reseni jak to pouzivat, nebo
je to vlastnost?

Typicky treba z threadu volam update progress baru a jakmile se ukonci
aplikace a zrovna to ceka na UI thread, tak to je na odstreleni v task
manageru. Takze to zatim obchazim pres timer.