ARM- interrupt/event

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Duben 11 22:01:20 CEST 2013

Prozraďte prosím nehodnému jak jste získal ty grafy? Dříve jste uvedl,
že dole je HCLK, ale nemám tušení jak jste se k němu fyzicky dostal.

Mimochodem jedna rejpavá, netřeba reagovat. Na OR, AND a podobně máme od
roku 1994 iso646.h. Já vím, je to tam definováno malými písmeny :-D.
Osobně to nesnáším, protože v perlu mají || a or (a obdobně) jinou
prioritu a mě to pak mate. Zapomínám závorky :-(

ced