OT: realny zivot s globalizatory v dnesnim svete...

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Duben 10 22:29:47 CEST 2013

No jo tak to asi vyslo nekdy tesne mezi vystaveni dobropisu, parovani zapoctu a generovani upominek. Do registru kdyz mate takove informace, po jake dobe vodafone reportuje? To zjevne vite... Pochybuji ze jeste pred odpojenim sluzby a zaporny dluh/preplatek bude leda tak pozitivnim zaznamem v registrech :-)

Ja bych to odhadl na prilisnou a nikam nevedouci horlivost, tohle snad lze resit jednim mailem pres zakaznickou podporu a ne radoby vtipnym nesrozumitelnym mailem :-) jak rikam, bordel u VF maji znacny ale neni nahodou jeho postup  ukazkova stupidita? viz pribeh:
http://www.youtube.com/watch?v=eb_6MdUZyw0&feature=youtube_gdata_player

Odesláno z iPadu