OT: realny zivot s globalizatory v dnesnim svete...

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 10 22:12:27 CEST 2013

Aby to bylo úplně polopaticky, tak dodávám, že dotyčnému tímto způsobem
soudruzi z globsonu Vodafone posílali DOBROPIS (tedy přeplatek)...

I tak se můžete dostat do registru neplatičů.

---
Jirka