Bitcoin mining

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 10 18:08:32 CEST 2013

To co prave nechape pan Labaj.

Ta mena se normalne pouziva a provadeji se s ni normalne operace jako s
kazdou menou, je dokonce smenitelna, tusim se maji dokonce zakladat
hedgeove fondy, ministerstvo financi USA uz tuto menu vzalo v potaz a
operace nad jistou hranici mezi USD a BTC musite hlasit.

A ted k tomu na co se ptas. Vsechny transakce za nejake obdobi (cca tech
10 minut) se zabali do bloku a ten se prida k tomu stavajicimu baliku,
ktery tvori celou historii meny BTC a prave tenhle blok se musi prave
zpracovat tak, ze vsechny subjekty jej prohlasi za validni prave tim, ze
se dopocita ten hash. Tim dojde k pripsani tech plateb.

Hodne informaci najdes treba zde:
http://www.bitcoinman.cz/index.php?c=co-je-bitcoin

Ono je to porad prca, ale myslim, ze nekde prosaklo ze se o BTC zajimaji
i takovi velikani jako je treba Amazon.com - pokud se toho nekdo takovej
chytne tak to nabere dost kalup. Koneckoncu se tady ukazuje, ze je uplne
jedno jestli obchod probiha v dolarech nebo muslich - dulezite je jen
aby to bylo duveryhodne - jen jsem zvedavej co s tim budou delat
kalouskove a podobni....

RV