Kontakt na vyvojarov pluginov do FF?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Duben 9 22:27:12 CEST 2013

Ahoj Jardo,

na notebooku s xp, celeronom a 1gb ram to kompletne pocas cachovania
vytuhne tak, ze sa da akurat posuvat kurzor mysi, nic viac sa nedeje. Na
desktope s dvojjadrovym celeronom a 4gb ram s w7 je to o cosi rychlejsie,
ale aj tak je to velmi nepohodlne... No proste som z toho uz maximalne
vytoceny, pretoze desktop nie je az taka stara konfiguracia aby to neslo
pohodlne a rychlo. Notebook to ma uz sice za sebou, ale na browsovanie po
nete bol este stale velmi dobre pouzitelny. Myslim si, ze problemom je to
cacheovanie asi 4 stran do pamati, kym ich nenatiahne z netu, neda sa to
pdf vobec pozerat. Keby to pdf aspon stiahli cele na disk, tak ako to robi
acrobat, bolo by to rychlejsie a pohodlnejsie. Len oni stiahnu len tie
styri strany a potom zase styri strany...

A.