Kontakt na vyvojarov pluginov do FF?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 9 21:55:35 CEST 2013

Aha, myslel jsem že to je linuxová záležitost a on to firefox, no v každém
případě je to nejrychlejší prohlížeč PDFek jaký jsem viděl. U čeho konkrétně
máš Andreji za problém, nebo je to obecně pomalé?

Mám ale i5 4jádro, 8G ramky a SUSE

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>

Jestli mate na mysli prohlizec PDF, ktery se zobrazuje od verze 19, tak
se nejedna o plugin, ale o integrovane reseni:
http://www.mozilla.cz/zpravicky/firefox-19-prichazi-se-integrovanym-prohlizecem-pdf/
Muzete jej vypnout:
http://www.mozilla.cz/zpravicky/jak-ve-firefoxu-19-vypnout-integrovany-pdf-prohlizec/

Martin Hanek