pajeni ledek - teplotni profil

Neděle Duben 7 16:28:53 CEST 2013

Jak moc to vadi netusim, ale co si tak matne pamatuji tak to vadi protoze
plastova cocka a samotny keramicky ctverecek maji rozdilne vlastnosit a pri
prilis strmen narustu teploty dochazi k narusovani spoje a cocky pak maji
tendenci odpadavat.

Apropo mate jiz hotove 3f trafo o kterem jste psal , ze ho pouzijete jako
zdroj?
Zacinam uvazovat o podobnem trafu s vykonem tak 1,2kW , tak me pripadne
zajimaji zkusenosti a relna mereni.

Martin