Vyroba sablony pro paj. pastu

Sobota Duben 6 13:30:50 CEST 2013

Ta topna telesa jdou zrejme koupit jako ND i tady
http://www.hotair.cz/hot_pred.php?a=15#tp8280blok (cena mi neprijde hrozna)
A picky zrejme maji kombinaci infra a vzduchu, jak jsem pochopil z
popisu, nebo staci jen IR? Treba tady
http://www.hotair.cz/osp_p.php?a=27 ceny se mi zdaji rovnez prijatelne,
ale asi pouzivaji jen IR trubice? dle nabidky ND...

Me by na te stavbe prisla nejhorsi ta mechanika ;-)