Vyroba sablony pro paj. pastu

Sobota Duben 6 13:17:44 CEST 2013

Tak levneji nez 45.000Kc to sezenete urcite, ale i z ciny za to date
700-1000$ a porad to bude jen BGA rework tedy nebude to pretovocaci pec.
V sousednim vlaknu jsem nakousl prvni kroky na jejimz konci by mela byt
konstrukce,ktera pujde pouzit jako pretavovaci pec o rozmerech spodni i
horni topne elementy 240x180mm vykon 3.5kW pripadne jit pouzit jako BGA s
tim, ze spodni predehrev zustava 240x180 a horni ohrev se zmeni na
120x120mm.
IR ceramicke elementy vypadaji takto http://i.imgur.com/i3JQEe3.jpg
v kazdem je zabudovany termoclanek K a topny element z NiCr vykon toho
240x60 je udavan jako 650W, v realu je to mene, nastesti.

Zatim jsme ve fazi, kdy mi topna telesa visi ve vzduchu na zavitovych
tycich, prave navrhuji triakove spinace coz bude vypadat nejak tatko
http://i.imgur.com/2jovJmF.png , kazda strana vlastni modul,
Dal je potreba modul pro termoclanky, ktery mam v podstate tako hotovy, jen
resim izotermalni konetor a kde levne sehnat konektry pro termoclanky do
panelu.
Posledni co to chce je nejaky MCU v kterem pojede "termostat"
No a samozrejme mechanicke konstrukce na to cele, ale to zatim neresim.

Z toho co mam zatim zmereno, tak pokud se povede udelat refulaci mela by
tako koncepce v podelnem i pricnem teplotnim profilu prevalcovat profi
tunelove pece DIMA 180 o tomto cinskem zazraku nemluve
http://www.ebay.com/itm/NEW-SMD-BGA-IC-Desktop-Automatic-Smart-Reflow-Oven-110V-US-Standard-/380611322843?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item589e33e3db
tam jsou dve 400W trubice svitici z vrchu :-)