Jaký foťák?

Čtvrtek Duben 4 23:48:07 CEST 2013

Asi tak - kdo tomu rozumí, ví že nezáleží až tak na počtu megapixelů,
ale na velikosti čidla. Protože tím je daný šum a tím i maximální ještě
použitelná citlivost. Problém je, že čím větší čidlo, tím je k tomu
potřeba větší optika a pokud to má mít i slušnou světelnost, tak ještě
větší. Syn má nějakého Nikona a tahá s sebou brašnu objektivů. Na mě by
to nebylo. Mám Minoltu A200, takže s nevyměnitelným objektivem a je to
maximální rozměr foťáku, který jsem ochotný s sebou tahat když chodím
celý den po kopcích. Kvalita obrázků není jako z toho Nikona a s
večerníma fotkama je už dost problém, ale na to co od toho chci, dost
dobré.
Anděl