OT: Jaký foťák?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Duben 4 16:30:39 CEST 2013

Pokud chcete něco staršího
pak by Vám mohl vyvohovat třeba Fuji Finepix S5700.

Výhody:
- dlouhý optický zoom
- celokovové tělo, ze kterého se nic nevysouvá (přední čočka je napevno)
- plný automat, preference času, clony, úplný manuál, manuální ostření
- režim makro, supermakro (zaostří od 0.5cm od přední čočky)

Nevýhody:
- na vyšších ISO jako 400 docela dost šumí
- objektiv má modrofialovou aberaci - typicky větve bez listí proti bílé obloze

Mám ho, a moc rád s ním fotím i když mám kvalitativně lepší zrcadlovku Canon.

Pokud budete z něho chtít poslat nějakou typickou scénu, napište.

Zapik