Cortex-M0 gcc problem

Čtvrtek Duben 4 19:03:28 CEST 2013

To je skoda, zrovna se chystam neco takoveho vymyslet, protoze predstava
uploady 1MB flash kdyz 100kB trva asi 5 sec me nejak uplne nerajcuje...
Zas ale jak to provazat s RTOS, to bude orisek, takze to stejne asi
nepujde 9a pametova narocnost uz njak neroste, dostal jsem se asi na
150kB optimalizovaneho kodu ve Flash, to by me zajimalo na co se da ten
1MB vyuzit - spis pocituju nedostatek RAM, 64kB uz je vcetne zasobniku a
haldy vyuzito a ted teprve prijde potreba velkych bufferu - tak co jde
premistuju do CCM (ale tam se nedostane DMA, ze, takze se tam neodvazim
dat haldu ani zasobnik, nechce se mi zkoumat kam to knihovny na ethernet
a SDIO strkaji)