Cortex-M0 gcc problem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 4 17:38:13 CEST 2013

Ale STM32F0_discovery prece ma vytazeny pin BOOT0.
Takze staci propojka na pinheaderu.

Kdysi jsem taky resil ulozeni knihoven ve Flash (kvuli jejich velikosti)
a ulozeni vlastniho programu do RAM (natahovaneho booloaderem,
ktery byl soucasti te Flash). Psal jsem o tom muslim tehdy i tady.

Resil jsem to tehdy tabulkou vazebnich adres, kterou jsem linkoval
k tomu programu, ktery ma byt ve Flash. Pak jsem to ale nakonec
nepouzil, protoze do STM32F4 uz se mi to vsechno veslo do RAM
(ladim zasadne pouze v RAM). Ted ty zdrojaky nejak nemuzu, nekam
jsem to zabordelil.
Pokud to nekam vystavite, rad se na to podivam, jak jste to resil Vy.

Diky.
PL

************************************

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 04, 2013 5:21 PM
Subject: Re: Cortex-M0 gcc problem

Zdravím,
zkusím navázat na toto vlákno, trochu to k tomu patří. Konečně se s tím
STM32F0 Discovery dostávám k trochu serióznější práci a co mi tam trochu
(dost) chybí je ladění v RAM. Zjevně nikdo s takovou možností nepočítal,
protože ani ten pull-up odpůrek na kitu není osazený. A ještě je nutné
zapnout jakousi option, což se mi z openocd nedaří. Ono by to bylo
celkem jedno, můžu kód spustit od adresy 0x2000 0000, ale pak budu mít
problémy s přerušením. Tak jsem vytvořil takové to základní nastavení
jádra ve flash a pak se zavolá kód v RAM, vytvořený v jiném projektu -
tam si můžu ladit podle libosti, dají se i ty přerušení. Pokud by to
někomu pomohlo, můžu to někde vystavit.

Mrazík