Rizeni CNC ...Re: [OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Duben 4 11:03:43 CEST 2013

No ono ten parport je jen takova "nouzovka" (kterou vsak pouziva nejspis
vetsina). Pro Mach3 existuje cela rada HW interpolatoru - viz jejich
stranky.
Namatkou treba http://www.poscope.com/ Hned jako prvni 2 pozice na strance
vidim desticky pripojitelne po NETu (60E) ci USB (50E) Krome pluginu do
Mach3 obsahuje popis protokolu, priklady pouziti z ruznych programovacich
jazyku (vse Win tuism).

Tim se nechci zastavat Mach3 (nemam zadne CNC), ani delat reklamu tomu
PoKey (za malo penez netusim kolik muziky). Jen rikam, ze takovych ruznych
USB/Eth krabicek v cenach 50E...stovky a tisice E jsem videl na netu uz
hromadu. Mnohe z nich maji plug do Mach3, mnohe (nejspis - nezkoumal jsem)
ma plug do toho LinuxCNC (a kdyz ne, tak je linux komunita snad dost silna,
aby je vyvinula, je-li protokol verejny)
Takze suma sumarum delat to "spravne" urcit je mozne a nemusi to byt ani
drahe (vzhledem k cenam CNC masinek)
Marek