Hodinky ESV3

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Duben 1 20:40:04 CEST 2013

Myslím, že 115V/400Hz bývají standardní sítě v letadlech (a to i civilních a neruské provenience). 400Hz je IMHO pozůstatek doby, kdy nebyly elektronické měniče, aby trafa vycházela lehčí a 115V bude asi dědictví američanů.
Takže to může být třeba nějaké počítadlo motohodin z nějakého letadla.

Jakub Šerých