IDE pro C

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Září 27 21:40:41 CEST 2012

Vim, ze to jsou pouzivana prostredi. Zatim asi nejschudnejsi mi prijde ten Code::blocks. Dnes jsem tomu venoval dost casu, ale nepodarilo se mi tam nastavit vsechno, abych dostal pozadovany vysledek (HEX). Mozna jsem jen prehlidnul, kde zadat post-build prikazy. Urcite to jeste nevzdam, jen zatim nevim, jak dal. Neco jsem nasel v online napovede, ale moc aktualni nebyla (screenshoty vypadaly jinak nez to, co jsem videl u aktualni verze:-) Taky jsem treba nepochopil, jak vytvorit projekt pro MSP. V kompilatorech je volba MSP gcc, ale v projektech uz MSP nefiguruje. Mozna mi jen unika nejaky drobny detail...
Jeste se mi podarilo z kolegy vytahnout par informaci k NetBeans, tak se na ne taky podivam, treba mi to tam pujde nastavit snaze :-)

Dekuji za vsechny namety a reference.

Hynek

> Od: "Petr Labaj"

Obavam se, ze to vzdavate prilis brzy.
Chcete-li hodne muziky (multiplatformovost, snadnou prenostitelnost, a asi i free-cenu),
tak musite hodne zaplatit (vyraznym usilim).
Myslim, ze vzdat treba dev-cpp, CodeLite nebo Code::Blocks pri prvnim problemu asi
k cili nepovede. Jsou to docela pouzivana IDE, takze jiste nejak fungovat musi. Takze
kdyz nelze provoznit zadny kompilator nebo vygenerovat Makefile, asi to nebude tim, ze
to jsou zcela nefunkcni IDE. To by je ty spousty lidi nepouzivaly.

Konkretne Code::Blocks se mi zda docela fajn, chvili jsem ho pouzival. Ale protoze jsem
nikdy v zivote moc nepochopil k cemu je neco jako projekt, tak ani tohle uz nepouzivam
a resim vse metodou oblibeny editor+rucne psany Makefile+GCC+GDB (+pripadne OpenOCD).

PL