IDE pro C

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 27 18:04:43 CEST 2012

Obavam se, ze to vzdavate prilis brzy.
Chcete-li hodne muziky (multiplatformovost, snadnou prenostitelnost, a asi i free-cenu),
tak musite hodne zaplatit (vyraznym usilim).
Myslim, ze vzdat treba dev-cpp, CodeLite nebo Code::Blocks pri prvnim problemu asi
k cili nepovede. Jsou to docela pouzivana IDE, takze jiste nejak fungovat musi. Takze
kdyz nelze provoznit zadny kompilator nebo vygenerovat Makefile, asi to nebude tim, ze
to jsou zcela nefunkcni IDE. To by je ty spousty lidi nepouzivaly.

Konkretne Code::Blocks se mi zda docela fajn, chvili jsem ho pouzival. Ale protoze jsem
nikdy v zivote moc nepochopil k cemu je neco jako projekt, tak ani tohle uz nepouzivam
a resim vse metodou oblibeny editor+rucne psany Makefile+GCC+GDB (+pripadne OpenOCD).

PL

*********************************
From: Hynek Sladky
To: HW-news
Sent: Thursday, September 27, 2012 4:26 PM
Subject: IDE pro C

Zdravim,

zkousim najit nejake IDE pro C (win32), ktere bych mohl pouzit pro ruzne toolchainy (gcc pro AVR, MSP, ARM, sdcc, pripadne i dalsi), ktere umi praci s projekty (projekt musi byt nezavisly, tj. musi byt mozne ho presunout do jineho adresare/na jiny disk a musi jit znovu otevrit). Zatim jsem nic funkcniho nenasel. Pokud by to umelo spolupracovat s GDB, bylo by to plus navic.

Zkousel jsem (zatim na jednom projektu pro MSP430gcc):
dev-cpp (pouze pro PC aplikace, nepodarilo se mi zprovoznit zadny kompilator - asi problem s cestami?)
CodeLite (nepodarilo se mi prelozit projekt - bud jsem nepochopil, jak vytvorit projekt, nebo to ma problem s generovanim makefile, protoze ve vysledku napise "no rule for...")
Code::blocks (projekt se prelozi, ale nenasel jsem zpusob, jak generovat HEX soubor)
Eclipse (nepouzitelny zpusob prace s projekty)

Jeste jsem nasel NetBeans, zatim jsem se nedostal k vyzkouseni.

Dekuji za pripadne rady co pouzit (nebo jak to mate nastavene, aby to fungovalo ;-)

Hynek