TDP CPU (bylo: Re: Re: OT: Úvaha)

Kosta info na mcu.cz
Čtvrtek Září 27 12:14:44 CEST 2012

Dne 27.9.2012 11:47, Martin Hanek napsal(a):
> Toto je nesmysl a nyni pouziju Vasi oblibenou vetu:
> "Polemizovat nebudu, pro mě se jedná o uzavřenou záležitost (howgh). "
>
> Martin Hanek
>
> Dne 26.9.2012 23:03, Jirka napsal(a):
>  Dnešní CPU jsou stejné

Chápu to správně, že Jirka je věčně v opozici bez ohledu na objektivitu,
protože je nejen zajímavější, ale vyčleňuje se tak ze stáda a deklaruje
tím svou identitu. Vskutku netradiční  životní filozofie. Tak nějak mě
evokuje představu uhrovitého puberťáka, ti bývají také většinou v
opozici, proklamují Lenonovu tézi: "starším třiceti let nevěřím" a
revoltují jen pro tu revoltu.

S pozdravem
Kosťa