TDP CPU (bylo: Re: Re: OT: Úvaha)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 27 12:09:30 CEST 2012

Ja nechapu proc bysme se stejne tak meli nechat ohlupovat vasim marketingem.

Mam v domacim PCcku:

AMD ATHLON II X2 250E
GIGABYTE MA78LMT-S2 (REV. 3.X)
4GB DDR3-1600MHZ KINGSTON HYPERX CL9 KIT 2X2GB
1x HDD WD Black 250GB
zdroj ACE POWER ZDROJ 350W SILVER, 80PLUS
periferii take dost

cele to zere pri prumerne zatezi (95% casu) kolem 45-50W ve spickach
nekam k 80W

muj CPU ma CPU Mark 1723
vas ma 406

takze moje sestava pri polovicnim prikonu ma 4x vetsi vykon - nejak vasi
matematiku nechapu

jinak pokud jsme u cen, abyste to zase nepretocil - cela tahle sestava
vcetne bedny, DVD-RAM, 22" Full-HD LCD, repro, mys, klavesnice atd.
stala 8.463 Kc - kupovano pred necelym rokem (ted koukam je to bez
disku, ten jsem mel).

Radek Vicek