RE: OT: Úvaha

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Září 27 08:24:25 CEST 2012

K pametiam nejdu stovky MHz
Je zakladna F hodin napr. 130MHz. Pamat s rychlostou
260MHz je vlaste 130MHz a citaju sa 2 bajty naraz.
A takto nejako to pokracuje az do modernych 1xxxMHz kedy sa cita az 16bajtov naraz
Takze ta rychlost vypada marketingovo uzasne ale len pokial sa z  pamati
cita/zapisuje sekvencne.

j.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, September 26, 2012 9:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Úvaha

Zrovna jsem nedavno jeden nefunkcni novejsi MB cvicne rozebiral a teda nechapu, jak ty stovky MHz k pametem jsou po tech mnohacentimetrovych klikatych cestach... Kolikavrstvy ty MB vlasne jsou? Kdyz se vezme tuzemska cena 4-vrstve DPS ve vetsi serii 500Kc/dm2 tak nechapu...  Libi se mi, ze Intel uz nedela u novych CPU piny ale BGA na hroty v patici, nakonec na MB krome vykonnych menicu uz nic neni, vsechno vcetne grafiky je v CPU. A je zajimave, ze ARMy se blizi vykonu techto CPU pri napajeni z baterky bez chlazeni...