50 OHM load - vysvětlení?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Září 25 23:12:04 CEST 2012

ked nebudu mat kalibracne standardy hodnoty ktore kalibracny algoritmus
predpoklada (napriklad 50 Ohmov nebude sirokopasmovo 50 Ohmov, ale 55
rezistivnych a dalsich x Ohmov reaktivnych, to iste plati o skrate a o
otvorenom obvode) tak budu namerane parametre nespravne.
Ked ten isty dvojbran potom odmeriate na spravne skalibrovanom pristroji
tak dostanete ine vysledky.
Napriklad u merania S11 zvycajne obzvlast dobre viditelne.
b.