50 OHM load - vysvětlení?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 25 22:55:16 CEST 2012

Kdyz budu merit dvojbran ( dejme tomu zesilovac )  a privodni kabely (
spravne impedance samozrejme ) skalibruju v celem rozsahu merenych
kmitoctu , ulozim
a pak zesilovac zmerim tak budu mit jine vysledky (zle?) nez s
kvalitnimy kabely s cca o 0,8dB mensim utlumem?
Nerozumim. Nakonec ty kvalitni merici kabely take musim kalibrovat.
Jinak jsem schvalne podtrhnul slovo MOJE, protoze se jedna o bezne
mereni , tedy si nehraju na setiny dB jako v profesionalni praxi.