cyklocomputer

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Září 24 21:06:13 CEST 2012

Při pokusech s computerem jsem zjistil zajímavou vlastnost:
Snímá pouze otáčení kola jedním (tím správným) směrem. Při opačném směru je
slyšet cvakání magnetického kontaktu, ale displej ukazuje 0. Že by to byla
nějaká ochrana proti zákmitům?
Vysvětluji si to tak, že tam možná jsou dva spínací kontakty a záleží na
pořadí jejich sepnutí. Nebo má někdo jiné vysvětlení?

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, September 17, 2012 10:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: cyklocomputer

No ja mam prave odpruzenou vidli a ten kabel jsem tam namotal bez nejmensich
problemu. Je pravda, ze "computer vyssi rady" pro sebe povazuji za
zbytecnost (krome toho nevim, co to je :)

Ale ted vazne - jediny, co bych krome rychlosti (abych se mohl prsit, jak
jsem skvelej) a ujete vzdalenosti (abych se mohl prsit, jak jsem skvelej :)
uvital, je snimac srdecniho tepu, uz jen proto, ze vzhledem k me rozlozite
postave bych nerad vypustil dusi v mistech, kam se nedostane ani vrtulnik
zachranaru.

Co by se mi naopak zdalo rozumnejsi (a jak tak slysim od kamaradu, tak i
velmi dobre pouzitelne), je nejaka lepsi "turisticka" GPS prave s tepovym
snimacem (ten delat dratem je kravina, s tim souhlasim, tam ma bezdrat svoje
opodstatneni). Akorat ze k te GPS uz zase nepotrebuju ten snimac na vidli...

Pavel Kutina