cyklocomputer

Radek Babis r na babis.cz
Pondělí Září 17 20:30:25 CEST 2012

Také jsem teď o nějakém bezdrátovém uvažoval a narazil jsem na
toto "vysvětlení":

"Přenos mezi vysílačem na vidlici a přijímačem v přístroji je
digitální, každý vysílač má svůj unikátní kód a není proto třeba
se obávat ovlivňování snímačem v blízkosti se pohybujícího jiného
cyklisty. U analogových přístrojů, kde toto nebezpečí hrozilo,
byl dosah záměrně volen do vzdálenosti kolem 80 cm. U nového HAC
5 je dosah až 2 m."
http://www.treking.cz/testy/multifunkcni-cyklocomputer.htm

Ten dosah je tedy zřejmě schválně na hranici.

Radek