Spinaci tranzistor 3A

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 24 11:28:50 CEST 2012

Kromě toho (připomínám jen pro úplnost) při použití bipolárního T
potřebujete značný výkon pro otevřený stav, takže 1) musí být k
dispozici, 2) protopíte ho zpravidla na předřadných odporech.

Pane Lukeshi, mám rád staré osvědčené technologie, materiály a věci a
"in" mě naprosto nezajímá (pokud přímo nenasírá), ale v souboji MOSFET
vs. bipolár u mě zpravidla vítězí MOSFET.

---
Jirka